Vei primi sprijin în mod proactiv şi individual în toate situaţiile. Fie că este vorba de un mesaj de eroare al automobilului tău, următoarea revizie, o defecţiune sau un accident - noi îţi oferim cea mai bună soluţie pentru modelul tău BMW. Nu trebuie decât să te relaxezi şi sa te bucuri de beneficiile BMW Service cu Proactive Care.

BENEFICIILE TALE CU BMW SERVICE ȘI PROACTIVE CARE.

CERINŢE.
CE AI NEVOIE.

Lista ta de verificare pentru serviciile Proactive Care:

  • Cont BMW ConnectedDrive activ pentru modelul tău BMW;
  • Un automobil atribuit ID-ului tău BMW, fie în aplicaţia My BMW sau pe portalul My BMW;
  • Datele tale personale înregistrate pentru ID-ul tău BMW, cu numărul de telefon actual, adresa de e-mail şi partenerul BMW preferat.

Pentru a putea să te contactăm, este necesar acordul tău cu privire la Politica de confidenţialitate în automobil şi cu privire la comunicarea din partea BMW Proleasing Motors sau a BMW AG. Pentru a facilita şi mai mult contactul, este suficient să activezi notificările push în aplicaţia My BMW.

MOD DE UTILIZARE.
CUM FUNCŢIONEAZĂ.

Senzorii din automobil detectează din timp necesitatea operaţiunilor de service sau posibilele defecţiuni de funcţionare şi le transmit către BMW. Te vom contacta în mod proactiv, fie prin aplicaţia My BMW, fie prin e-mail sau direct în automobil. În cazurile urgente, vei primi un apel telefonic.

ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ ÎN FIECARE ZI.
SPRIJIN OPTIM ÎN FIECARE ZI.

Se poate întâmpla ca persoanele foarte ocupate să uite uneori de operaţiunile de service de rutină. Noi îţi vom aduce aminte! Dacă este necesară revizia frânelor, vei primi o notificare din partea noastră, astfel încât să poţi programa o revizie când este cel mai potrivit pentru tine. În cazul unei avarii sau al unui accident, vei beneficia de asistenţă rapidă şi profesională din partea echipei noastre de Asistenţă rutieră BMW.

Cum intrăm în contact cu tine.

Te vom contacta fie prin aplicaţia My BMW, fie prin e-mail sau printr-un mesaj trimis direct în automobilul tău. În cazurile urgente, vei primi un apel telefonic.

Programarea în service.

Noi îţi vom sugera datele disponibile şi rămâne la latitudinea ta să decizi când doreşti să vii în service.

Status.

Ai predat automobilul la atelier? Te vom ţine la curent cu evoluţia operaţiunilor de service şi cu costurile rezultate.

Procesul de predare/ridicare.

Nu ai timp să predai sau să ridici automobilul tău? Avem noi grijă de asta - daca doreşti, îţi vom ridica automobilul de acasă şi îl vom returna după revizie.

ASISTENŢĂ RUTIERĂ BMW.

Promisiunea noastră privind service-ul în toate situaţiile: Acţionăm în mod proactiv şi suntem mereu alături de tine, chiar şi în caz de accident sau avarie. 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an - pe toată durata de viaţă a automobilului tău.

SERVICE FRÂNE BMW.

Senzorii automobilului au raportat că frânele au nevoie de o revizie? Vom verifica sistemul de frânare, inclusiv discurile de frână, plăcuţele şi lichidul de frână, şi ne vom asigura că totul este reparat şi în stare de funcţionare corespunzătoare.

APLICAŢIA MY BMW.

Este uşor să porneşti în lumea BMW Service cu Proactive Care. Aplicaţia My BMW te informează când trebuie efectuată o revizie, costul probabil şi evoluţia operaţiunilor de service. Fie că doreşti să verifici starea lichidului de frână sau să programezi online reparaţiile: aplicaţia My BMW este legătura digitală cu modelul tău BMW şi cu serviciile noastre.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

BMW Service cu Proactive Care este promisiunea noastră de a detecta şi de a te informa din timp cu privire la toate cerinţele de întreţinere sau defecţiunile de funcţionare ale modelului tău BMW - pentru a-ţi oferi cea mai bună îngrijire posibilă. Senzorii din automobil detectează automat necesitatea operaţiunilor de service sau posibilele defecţiuni de funcţionare şi le transmit direct către BMW. Apoi te vom contacta printr-o notificare push în aplicaţia My BMW, prin e-mail sau printr-un mesaj trimis direct în automobilul tău. În cazurile urgente, vei primi un apel telefonic. În cazul în care sunt necesare lucrări, vei fi întotdeauna informat cu privire la domeniul de aplicare al lucrărilor efectuate, costul şi data probabilă de livrare.

Important: Domeniul de aplicare al lucrărilor de întreţinere oferite poate varia de la o ţară la alta.

Avem nevoie de datele tale de contact actuale pentru a ne asigura că beneficiezi de toate avantajele oferite de Proactive Care. Astfel, te putem contacta atunci când este nevoie. Asigură-te că ai fost de acord cu utilizarea datelor tale iar modelul tău BMW este înregistrat în contul tău ConnectedDrive. Acesta este singurul mod în care îţi putem oferi asistenţă completă şi personalizată.

Condition Based Service face parte din Proactive Care. Aşadar, detectarea din timp a defecţiunilor de funcţionare şi a necesităţilor de întreţinere ale modelului tău BMW este un element esenţial al angajamentului nostru faţă de tine privind service-ul. În 1982, BMW a renunţat la intervalele de service fixe şi le-a înlocuit cu service-ul bazat pe starea automobilului. Senzorii şi algoritmii speciali ţin cont de diferitele condiţii de funcţionare ale modelului tău BMW. Condition Based Service (CBS) determină necesităţile actuale şi viitoare în materie de service.

Display-ul central arată kilometrajul şi timpul rămas până la necesitatea efectuării lucrărilor de întreţinere selectate, precum şi a tuturor inspecţiilor legale:

  • Ulei de motor
  • Plăcuţe de frână: faţă şi spate, separat
  • Lichid de frână
  • Verificare automobil
  • Inspecţii legale, în funcţie de reglementările locale
  • Filtru particule motorină

Proactive Care este disponibil în întreaga lume pentru toate modelele BMW cu BMW Operating System 7 (începând cu versiunea 07/2019) sau o versiune ulterioară. Pentru a te bucura de întreaga gamă de servicii Proactive Care pentru modelul tău BMW, este nevoie de un cont BMW ConnectedDrive activ pentru modelul tău BMW, iar automobilul tău trebuie să fie adăugat la ID-ul tău BMW în aplicaţia My BMW sau pe portalul My BMW. Te rugăm să adaugi la detaliile personale din ID-ul tău BMW, numărul de telefon şi adresa de e-mail actuale, precum şi partenerul BMW preferat. De asemenea, nu uita să îţi dai acordul cu privire la Politica de confidenţialitate pentru transmiterea datelor în automobilul tău („Ensure Mobility” şi „Smart Maintenance”). În plus, pentru a facilita şi mai mult contactul, este suficient să activezi notificările push în aplicaţia My BMW.

MAI MULTE SERVICII BMW.

„Relaxează-te. Avem noi grijă.” - Acest angajament este valabil pentru toate serviciile BMW, pe care le îmbunătăţim şi le dezvoltăm în mod continuu pentru tine.

BMW Service Inclusive.

Ia-ţi adio de la costurile recurente de întreţinere: Descoperă ofertele personalizate pentru servicii de întreţinere pe termen lung, la preţ fix.

Descoperă acum

BMW Service 5+.

Descoperă ofertele noastre atractive pentru modelele BMW cu o vechime de cinci ani sau mai mult.

Descoperă acum

Servicii BMW.

Porneşte la drum fără griji - este uşor cu serviciile noastre individuale, special concepute pentru modelul tău BMW şi adaptate nevoilor tale.

Descoperă acum
Prețul în lei este calculat la cursul UNICREDIT BANK Lei/EURO pentru vânzarea valutei de către bancă, din ziua achitării integrale: Schimb Valutar. "TVA inclus" înseamnă că prețul final include contravaloarea TVA-ului. Formatul "preț + TVA" înseamnă că valoarea TVA trebuie adaugată pentru a obține prețul final.
Consumul și emisiile sunt măsurate în condiții de laborator și pot înregistra valori diferite în condiții reale de condus.