RELAXEAZĂ-TE. AVEM NOI GRIJĂ. #WHATEVERHAPPENS. SUNTEM MEREU AICI PENTRU TINE. ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ. * Imagini cu titlu de prezentare. Programează-te la service Previous Next AVEM NOI GRIJĂ, PENTRU CA TU SĂ POŢI STA LINIŞTIT. Nu trebuie să-ți faci griji cu privire la uitarea unei programări la service sau la neînțelegerea unei indicații de avertizare de pe bord. Noi ne ocupăm de schimbul de ulei și de înlocuirea roților, astfel încât să te poți relaxa liniștit. În plus, în caz de accident, nu trebuie să-ți faci nicio grijă, suntem întotdeauna aici pentru tine. Îngrijirea proactivă depășește limitele unui simplu produs. Este o promisiune pe care o facem: poți conta pe noi pentru a te lăsa să te relaxezi. Pentru a descoperi mai multe despre universul Îngrijirii proactive, tot ce ai nevoie este aplicația My BMW. Și vestea bună este că nu vor exista costuri suplimentare. Mai multe detalii pot fi găsite în secțiunea de cerințe prealabile de mai jos. Previous Next ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ. SERVICE-UL EXCELENT ESTE CU UN PAS ÎNAINTE. Cu produsul Îngrijire Proactivă, vei fi automat conectat la întreaga rețea de service a partenerilor BMW și chiar mai mult de atât. Programare online. Mai uşor ca oricând: Cu serviciul de programare online BMW, poţi să îţi faci oricând programarea cu doar câteva click-uri pe website-ul sau cu aplicaţia My BMW – cu o eficiență extraordinară și mereu la dispoziția ta. Procese mai rapide. Specialiştii noştri oferă asistenţă rapidă şi facilă direct prin telefon sau prin service la distanţă, astfel încât nimic să nu împiedice continuarea călătoriei tale. Dacă este nevoie de ajutor suplimentar, te vom trimite la cel mai apropiat partener service BMW sau vom trimite un Service Mobile. Suntem mereu aici pentru tine. Te simţi în siguranţă când ştii exact pe cine să contactezi în momentele cele mai dificile. Cu serviciul Asistenţă rutieră BMW, ai la dispoziţie un partener competent la doar un telefon distanţă - zi şi noapte, 365 de zile pe an. Prin telefon, printr-un clic în meniul iDrive sau prin aplicaţia My BMW* – un specialist BMW îţi stă mereu la dispoziţie. Service fără egal. Reţeaua noastră de service, formată din numeroşi parteneri profesionişti de service BMW, îţi oferă o experienţă excelentă de service. Soluţiile de ultimă generaţie, cum ar fi diagnosticarea de la distanţă şi consilierea video transparentă, sunt oferite împreună cu avantaje precum programarea online, check-in de acasă, predare/colectare 24/7 şi opţiuni de plată digitală. Individual şi inovator. ÎNGRIJIRE PROACTIVĂ PENTRU AUTOMOBILUL TĂU BMW. Vrei să beneficiezi de Îngrijire proactivă? Este foarte uşor. Iată cum: CERINŢE. Descarcă aplicaţia My BMW şi permite notificările. Activează contractul BMW ConnectedDrive. Introdu automobilul şi partenerul de service BMW preferat. Introdu adresa de e-mail şi numărul de telefon. Atribuie notificările şi autorizaţiile dorite. Ca alternativă, poţi efectua aceiaşi paşi în portalul BMW. Finalizat. Descarcă acum aplicaţia My BMW APLICAŢIA MY BMW. Servicii inteligente pentru mai multă relaxare. Aplicaţia My BMW transformă telefonul tău mobil într-o extensie digitală a modelului tău BMW. Şi acesta devine canalul ideal către îngrijirea proactivă. Descoperă funcţiile utile şi informative, cum ar fi: AVANTAJE CUM FUNCŢIONEAZĂ AVANTAJE Actualizare software de la distanţă. Aceasta înseamnă că software-ul automobilului este actualizat. Vizualizarea stării automobilului. Utilizează smartphone-ul pentru a verifica uleiul motorului, presiunea în anvelope (în funcţie de model), lichidul de frână şi cerinţele de service. Conexiune directă la asistenţă rutieră şi în caz de accident. Programare online. Fă o programare online la BMW Proleasing Motors cu doar câteva clicuri. Modificare uşoară a datelor personale, a automobilului sau a partenerului de service BMW. CUM FUNCŢIONEAZĂ Obţine aplicaţia My BMW în doar trei paşi. Descarcă gratuit aplicaţia My BMW din Apple Store sau Google Play Store. Creează un ID BMW sau conectează-te cu cel existent. Introdu seria de şasiu a modelului tău BMW şi conectează automobilul tău la aplicaţia My BMW. Către App Store Către Google Play Store BMW PAY. Ultima funcţie My BMW Service completează serviciile digitale şi îţi oferă tot ceea ce doreşti de la un sistem de plată online modern. Plăteşte rapid, în maximă siguranţă şi primeşte o confirmare imediată. Acest lucru îţi permite să fii la curent oricând cu fondurile tale. AVANTAJE CUM FUNCŢIONEAZĂ AVANTAJE Avantajele tale Plată online transparentă. Poţi plăti oricând, chiar şi în afara orelor de program. Opţiuni de plată avansate, cum ar fi Apple Pay, Google Pay, debit direct SEPA şi transfer instantant. Fără timp de aşteptare la recepţia service-ului. CUM FUNCŢIONEAZĂ Plata ta în doar trei paşi. Vei primi un SMS/e-mail sau o notificare push prin aplicaţia My BMW cu un link pentru plată. Adaugă informaţiile tale de plată. Vei primi o confirmare imediat. RECEPŢIE ÎN SERVICE FĂRĂ CONTACT. Acest serviciu este acum disponibil 24/7. Poţi preda automobilul tău BMW fără niciun fel de contact fizic la unul dintre terminalele noastre în aer liber. Pentru a realiza acest lucru, fă o programare prin telefon sau online la BMW Proleasing Motors şi selectează recepţia în service fără contact. Cu câteva zile înainte de programare, vei primi un link care îţi va permite pre-înregistrarea. Vei primi apoi un cod cu care poţi depune şi poţi ridica din nou cheia. Disponibilă de la partenerii de service BMW participanţi. AVANTAJE CUM FUNCŢIONEAZĂ AVANTAJE Avantajele tale Flexibilitate maximă cu predarea cheii 24/7. Check-in fără contact şi fără timp de aşteptare. Service excelent. Independenţă maximă. CUM FUNCŢIONEAZĂ Service-ul tău fără contact este la doar trei paşi. Introdu detaliile tale pentru pre-înregistrare online pentru a economisi şi mai mult timp. Depune cheile în terminal. Vei primi o informare de îndată ce automobilul poate fi preluat din nou. SMART VIDEO COMMUNICATION. Datorită BMW Smart Video Communication, sistemul inovator de dialog video, poţi urmări experţii noştri de service BMW la lucru. Pe durata reparaţiilor în service ale modelului tău BMW, primeşti prin e-mail, SMS sau prin aplicaţia My BMW un video creat direct în atelier. Indiferent unde vă aflaţi, puteţi vedea uşor ce servicii de mentenanţă şi reparaţii suplimentare sunt necesare. Vei primi o estimare detaliată a costurilor pentru lucrările suplimentare sugerate, pe care o poţi discuta cu experţii noştri din service şi o poţi aproba cu un singur click. AVANTAJE CUM FUNCŢIONEAZĂ AVANTAJE Avantajele tale Un video personalizat arată necesarul de service suplimentar, direct din atelier. Transparenţă totală fără costuri ascunse. Decizii rapide şi uşoare cu doar câteva clicuri. CUM FUNCŢIONEAZĂ Obţine service-ul tău în trei paşi. Pe durata reparaţiilor în service a modelului tău BMW, primeşti prin e-mail, SMS sau prin aplicaţia My BMW un video creat direct în atelier. Expertul de service BMW îţi va oferi o ofertă detaliată pentru lucrările de service suplimentare sugerate. Poţi discuta oferta cu expertul tău de service şi o poţi aproba cu un singur clic. SERVICE COMPLET ŞI FĂRĂ GRIJI. Conceptul „Relaxează-te. Avem noi grijă.” ne încurajează să ne îmbunătăţim constant serviciile, pentru ca tu să te concentrezi în totalitate pe bucuria de a conduce. Service-ul nostru excelent pentru clienţi este completat de următoarele patru produse şi servicii. Întreaga gamă BMW Service. Descoperă celelalte oferte de servicii atractive pe care le oferim şi găseşte serviciul perfect - pentru modelul tău BMW, pentru nevoile tale individuale şi pentru plăcerea pură de a conduce fără griji. Descoperă acum Asistenţa BMW în caz de accident. Chiar şi în caz de accident, suntem mereu alături de tine. 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an - şi asta pe toată durata de viaţă a automobilului. Asistență rutieră BMW Asistenţă rutieră BMW. O avarie este suficient de stresantă. Asistenţa rutieră BMW este valabilă în toată Europa şi este disponibilă pentru fiecare conducător auto BMW şi BMW i. De asemenea, poţi beneficia de servicii suplimentare gratuite timp de până la 10 ani dacă efectuezi service-ul pentru modelul tău BMW în mod regulat la BMW Proleasing Motors. * Descoperă acum Aplicaţia My BMW. Poţi gestiona programările de întreţinere şi de service rapid şi simplu prin utilizarea aplicaţiei My BMW. Află mai multe despre aplicaţia My BMW *Valabil pentru BMW/BMWi până la 5 ani de la prima înmatriculare şi mai vechi de 5 ani cu termenul pentru întreţinerea finală începând cu 01.07.2022. Întreţinerea finală include uleiul de motor, inclusiv filtrul; lichid de frână; microfiltre sau o verificare de service auto la un partener de service BMW austriac. ÎNTREBĂRI FRECVENTE. Ce este Îngrijire proactivă? BMW este unul dintre primii producători din industria auto care oferă service proactiv şi preventiv. Îngrijirea proactivă este obiectivul nostru. Pentru a realiza acest lucru, un sistem senzori sensibili evaluează datele în timp real şi recunoaşte automat nevoile viitoare de întreţinere sau reparaţii pentru modelul tău BMW. De ce trebuie să îmi actualizez datele pentru Îngrijire proactivă? Pentru a beneficia de toate avantajele BMW Service, avem nevoie de datele tale de contact actualizate. Asigură-te că ai fost de acord cu utilizarea datelor tale iar modelul tău BMW şi partenerul de service sunt stocaţi în contul tău ConnectedDrive. Acesta este singurul mod în care produsul Îngrijire proactivă îţi poate oferi asistenţă completă şi personalizată. Este Îngrijirea proactivă disponibilă pentru modelul meu BMW? Aplicaţia My BMW poate fi utilizată pentru modelele fabricate începând cu 2014. Beneficiile produsului Îngrijire proactivă depind în general de model şi echipamente. Bucură-te de gama completă de beneficii ale produsului Îngrijire proactivă BMW cu modelele BMW/BMW i cu sistemul de operare BMW 7. BMW Proleasing Motors te va ajuta cu plăcere să activezi contul ConnectedDrive şi Îngrijirea proactivă. Ce este ConnectedDrive? BMW ConnectedDrive îţi oferă opţiunea de a echipa modelul tău BMW cu servicii digitale şi servicii suplimentare sau de a le extinde. Produsul Îngrijire proactivă reuneşte aceste servicii digitale. Cum funcţionează ConnectedDrive? BMW ConnectedDrive cuprinde toate serviciile digitale care conectează inteligent automobilul cu lumea exterioară. Pe lângă serviciile telematice, acesta include şi sisteme inteligente de asistenţă, conexiuni pentru dispozitive mobile, precum şi divertisment şi servicii de trafic. Cerinţe pentru utilizarea ConnectedDrive: Automobilul tău este dotat cu o cartelă SIM activă. Ai un ID BMW. Ai adăugat automobilul tău la ID-ul tău BMW. Recomandare: Descarcă aplicaţia My BMW pentru a beneficia în mod optim de toate serviciile disponibile. Cu această aplicaţie poţi, de exemplu, să-ţi planifici călătoriile în timpul deplasării şi să trimiţi destinaţia în avans către automobilul tău BMW. Poţi găsi o prezentare generală a serviciilor oferite pe pagina de prezentare ConnectedDrive. Ce este CBS (Condition Based Service)? La BMW, întreţinerea nu se efectuează de rutină la intervale fixe. În schimb, se bazează pe utilizarea efectivă a automobilului. CBS (Condition Based Service) monitorizează starea componentelor pentru a identifica posibile semne de uzură, precum şi calitatea lichidelor folosind senzori şi algoritmi specifici. Dacă automobilul este nou, acesta va afişa o dată teoretică a primei vizite în service, care se va schimba în funcţie de utilizarea automobilului. Ca atare, vei primi o notificare doar dacă este necesară o intervenţie în service. PROGRAMEAZĂ-TE LA SERVICE. Completează formularul de mai jos. Dealerul tău BMW Proleasing Motors te va contacta în cel mai scurt timp posibil şi îţi va transmite toate informaţiile suplimentare de care ai nevoie. Serviciu de interes *- Alege un serviciu -Aplicaţia My BMWBMW PayRecepţie în service fără contactSmart Video CommunicationAlt serviciu INFORMAȚII DE CONTACT Nume și prenume * Oraş * Telefon * Email * INFORMAȚII AUTO DEȚINUT [ Completează Informații Auto Deținut ] Marcă şi model An de fabricaţie Serie de șasiu INFORMAȚII SUPLIMENTARE Mesaj Sunt de acord să primesc Comunicări [ Afișează Canale de Comunicare ] Prin Email/Newsletter Prin Telefon/SMS Prin Poștă/Curier Prin Alte Aplicații și Servicii de Mesagerie Online Sunt de acord să primesc comunicări de marketing de la Proleasing Motors prin e-mail, mail, telefon/servicii de messenger și în mașină (dacă se aplică). i Sunt de acord ca Proleasing Motors să prelucreze și să folosească datele mele personale oferite (e.g. date de contact și detalii personale precum ziua de naștere și tipul carnetului de conducere, hobby-uri sau interese) pentru asistarea clienților și pentru comunicarea selectată a informațiilor despre produse și servicii BMW Group, precum și pentru cercetarea pieței. Proleasing Motors poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale care pot folosi datele mele și mă pot contacta pentru scopurile menționate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menționate. x Sunt de acord ca Proleasing Motors să transmită datele mele către către BMW Romania S.R.L. și BMW Romania S.R.L. să prelucreze și să folosească datele mele și să mă contacteze pentru scopurile mai sus menționate. BMW Romania S.R.L. poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale precum și anumitor parteneri contractuali care pot folosi datele mele și să mă contacteze în scopurile menționate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menționate. i Sunt de acord că datele personale sunt folosite pentru a crea un profil individual al consumatorului prin intermediul unei proceduri statistice. Prin intermediul acestui profil, voi primi comunicări de marketing cu un conținut relevante pentru mine precum (e.g. oferte personalizate din partea Proleasing Motors, BMW Romania S.R.L. și anumite filiale precum și anumiți parteneri contractuali. De asemenea, sunt de acord ca profilul consumatorului să fie transmis de BMW Romania S.R.L. către anumite filiale și parteneri contractuali pentru scopurile menționate mai sus și că aceste companii pot să mă contacteze cu informații relevante pentru mine. Atunci când sunt disponibile, următoarele date furnizate de mine sau generate în urma utilizării de către mine a produselor sau serviciilor oferite de BMW Romania S.R.L., anumite filiale și partenerii lor contractuali, pot fi incluse în dezvoltarea profilului: detalii de contact (cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail); informații suplimentare / preferințe (cum ar fi, de exemplu, dealer preferat, hobby-uri); datele de identificare (cum ar fi, de exemplu, numărul de client, numărul contractului); istoricul clientului (cum ar fi, de exemplu, primirea ofertelor, datele de cumpărare a vehiculelor, informațiile despre distribuitori); datele vehiculului (cum ar fi, de exemplu, datele de utilizare a aplicației BMW Connected: kilometraj, autonomie); aplicații / site-uri / social media (cum ar fi, de exemplu, date de utilizare din conturile online myBMW sau myMINI). O listă exhaustivă cu datele din categoriile respective poate fi găsită aici. x Mai mult, mi-ar plăcea să primesc oferte personalizate pentru produsele și serviciile BMW Group care au fost identificate de către BMW Romania S.R.L. pe baza preferințelor mele precum și a comportamentului în utilizarea produselor și serviciilor. Solicitare de schimbare privind formularul de consimțământ și dreptul de revocare. Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW Romania S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Proleasing Motors și/sau BMW Romania S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW Romania S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW. Contact Proleasing Motors: +40 244 407 352, bmw.vanzari@proleasing.ro, Politica de confidențialitate Contact serviciu de clienți BMW: +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidențialitate 2023 BMW Aftersales - Verificare și îngrijire proactivă BMWAlt model