Te simţi în siguranţă când ştii exact la cine să apelezi în momentele grele. Cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident, o persoană dedicată îţi stă la dispoziţie telefonic, non-stop, 365 de zile pe an. Prin telefon, printr-un clic în meniul iDrive sau prin aplicaţia My BMW* – un specialist BMW îţi stă mereu la dispoziţie.

ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECŢIUNI.

Eşti mereu pe mâinile experţilor: bucură-te de plăcerea de a conduce şi de un grad ridicat de siguranţă şi confort în automobilul tău BMW. Serviciul BMW de asistenţă în caz de accident sau de defecţiune se asigură că nu eşti singur în situaţiile de urgenţă.

Tot ce trebuie să faci este să contactezi serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni: acesta va trimite un echipaj BMW Servicemobile sau va organiza o acţiune de asistenţă mobilă cu ajutorul partenerilor BMW. În anumite situaţii, beneficiezi de asemenea de rezervare la hotel sau de transport cu taxi.

Asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni.

  • în România: 08008 269 00*;
  • în străinătate: +4021 304 15 62**.

Pentru orice întrebări legate de asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni te rugăm să ne contactezi la numerele de telefon menţionate.

* Gratuit pe linia telefonică fixă din România.
** Taxabil in acord cu tarifele in vigoare.

» Broșură BMW Mobile Care

În cele mai multe cazuri BMW oferă consilierea şi sprijinul necesare la telefon. Cu toate acestea, în cazul în care este nevoie de ajutor la locul survenirii defecţiunii, putem trimite imediat un echipaj BMW Servicemobile sau vom organiza o acţiune de asistenţă mobilă cu ajutorul partenerilor noştri autorizaţi. Costurile aferente sunt în totalitate suportate de BMW (până la maximum 100 de euro).

Notă: serviciul de asistenţă la locul survenirii defecţiunii se limitează exclusiv la recondiţionarea tehnică a automobilului tău.

În cazul unei pene, BMW îţi oferă asistenţă pe care te poţi baza. Dacă automobilul tău este echipat cu anvelope runflat, iar cele de schimb nu sunt disponibile în decurs de patru ore, costurile pentru servicii suplimentare sunt de asemenea rambursate, cu excepţia costului anvelopelor. În cazul unor defecţiuni mai puţin grave precum pierderea cheii automobilului sau încuierea acesteia în interiorul automobilului sau în caz de alimentare cu combustibil neconform, te von sprijini în găsirea unor soluţii viabile pentru problema ta. Te rugăm să iei în considerare faptul că BMW nu îşi asumă răspunderea pentru costuri aferente serviciilor de asistenţă la locul survenirii defecţiunii, ale serviciilor de asistenţă mobilă descrise mai sus ori în afara situaţiilor menţionate mai sus.

În cazul în care defecţiunile nu pot fi soluţionate la locul survenirii lor, BMW suportă costurile pentru tractarea automobilului tău BMW până la cel mai apropiat partener de service BMW.

În cazul în care automobilul tău a suferit o defecţiune şi ai nevoie de transport cu taxi, BMW suportă costul uneia sau mai multor călătorii care să însumeze maximum 80 de euro.

În cazul în care este necesar să petreci noaptea la hotel ca urmare a unei defecţiuni a automobilului tău BMW, noi vom suporta costurile de cazare la hotel pentru toţi pasagerii, până la realizarea reparaţiilor sau pentru o perioadă maximă de patru nopţi (hotel cu grad de confort de maximum 4 stele). Condiţie necesară: defecţiunea a survenit la o distanţă mai mare de 50 de kilometri de domiciliul tău.

BMW suportă costurile unui automobil de schimb până la finalizarea lucrărilor de reparaţie, pentru 3 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă intervine) în ţară şi, pentru 5 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă intervine) în străinătate. Te rugăm să iei în considerare faptul că disponibilitatea unui automobil de schimb poate varia. Termenii şi condiţiile generale ale serviciilor comerciale de închiriere automobile pot include restricţii geografice.

În plus faţă de serviciile menţionate mai sus şi pentru a te bucura de mobilitate maximă, BMW suportă costurile următoarelor servicii în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită.

În funcţie de circumstanţe, vom suporta costurile aferente pentru întoarcerea la domiciliu, cu trenul sau cu avionul, în limita sumei menţionate mai sus.

În cazul în care vei suporta costul pentru servicii de tractare, BMW îl va deconta în limita menţionată mai sus. Dacă este necesar, vom organiza returnarea automobilului tău la domiciliu. O condiţie necesară pentru acest serviciu este ca timpul necesar reparaţiilor, începând cu momentul în care automobilulul tău a ajuns la service şi până la finalizarea lucrărilor de reparaţie să dureze mai mult de trei zile lucrătoare. În acest caz, distanţa dintre locul survenirii defecţiunii şi domiciliul tău trebuie să depăşească 100 km. Returnarea automobilului din altă ţară poate dura aproximativ 10 zile (transport organizat).*

* Notă privind acest serviciu: costurile pentru o serie de servicii distincte de mobilitate sunt rambursabile în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită.

Ca principiu de bază, sunt rambursabile doar costurile a căror natură şi acoperire au fost agreate de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni. În general, ne ocupăm în mod direct de costurile serviciilor de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni. În cazuri excepţionale în care plata este suportată de tine personal, aceste costuri vor fi rambursate imediat. Pentru a realiza acest lucru, avem nevoie de facturile în original pentru serviciile prestate (de exemplu, facturi emise de companiile de tractare), împreună cu o copie a facturii pentru serviciile de reparaţii, precum şi un raport completat privind defecţiunea survenită.

Serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este valabil în cazul survenirii unei defecţiuni în următoarele ţări europene:

Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia.

Dacă ai întrebări referitoare la serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0800 826 900

Această ofertă include servicii complete de mobilitate, în conformitate cu termenii şi condiţiile actuale ale serviciului de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni, pentru o perioadă de doi ani pentru toate automobilele BMW noi înmatriculate pentru prima dată începând cu 1 ianuarie 2011.

Ulterior expirării perioadei de garanţie de 24 de luni, poţi reînnoi garanţia de mobilitate pentru automobilul tău BMW. Dacă ai făcut o programare pentru schimbul de ulei la un partener de service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este reînnoită automat pentru o perioadă de 24 de luni, până la atingerea pragului maxim de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Data pentru următorul schimb de ulei este determinată de computerul de bord, în funcţie de stilul individual de condus. Introducerea datei în cartea de service a automobilului tău sau factura aferentă service-ului permit verificarea acestor informaţii.

Chiar dacă nu ai apelat la un service BMW autorizat pentru schimbul de ulei, nimic nu te împiedică să reînnoieşti garanţia de mobilitate. Dacă programezi un schimb de ulei la un service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este reînnoită automat pentru o perioadă suplimentară de 24 de luni, fără a se depăşi perioada maximă de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Te rugăm să iei în considerare faptul că garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni expiră la sfârşitului celui de-al zecelea an de la data primei înmatriculări a automobilului tău.

Avantajele conferite de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni în ceea ce priveşte garanţia de mobilitate nu se vor pierde în cazul în care alte lucrări de service sau de reparaţie – inclusiv servicii suplimentare de verificare sau completare ulei – sunt realizate la un service care nu este autorizat BMW. Cu toate acestea, serviciile incluse în garanţia de mobilitate oferită de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni vor fi anulate dacă pierderea mobilităţii automobilului a rezultat din nerespectarea intervalelor de verificare şi de service recomandate de producător sau dacă verificările, lucrările de service sau alt gen de reparaţii efectuate de ateliere neautorizate nu sunt conforme cu recomandările producătorului.

ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.

Suportul primit din partea serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, executat rapid şi profesionist, îţi oferă multă linişte atunci când contează – şi se asigură că tu şi automobilul tău BMW veţi fi trataţi excelent, chiar şi în circumstanţe excepţionale.

Atunci când apelezi serviciul de asistenţă BMW în caz de accident, vei primi instrucţiuni clare despre cum să te comporţi la locul accidentului. Apelăm poliţia locală în numele tău, contactăm cel mai apropiat partener de service BMW şi, dacă este necesar, organizăm serviciul de tractare al automobilului. Alte servicii includ şi asistenţă privind elaborarea raportului către compania de asigurări, predarea unui automobil de schimb pe perioada reparaţiilor şi oferirea unor alternative privind continuarea drumului.

Pentru a te putea asista în cel mai eficient mod posibil, te rugăm să ne oferi numele tău, modelul automobilului tău BMW conform documentului de înmatriculare şi locaţia din care ne apelezi.

În caz de accident, linia telefonică BMW  pentru România se apelează direct de catre automobi prin BMW Connected.

Tot ce trebuie să faci este să apelezi linia telefonică BMW în caz de accident dacă ai nevoie de asistenţă la faţa locului.

Sumarul avantajelor tale:

Cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident te poţi baza pe ajutor rapid şi profesionist imediat.

  • Service nonstop timp de 365 de zile pe an;
  • Înregistrarea datelor accidentului;
  • Organizarea serviciului de tractare;
  • Notificarea celui mai apropiat partener de service BMW;
  • Predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) şi sfaturi privind continuarea drumului;
  • Reparaţii profesionale în caz de accident la standardele producătorului.

Este suficient un singur apel pentru a primi răspunsuri la toate întrebările tale. Serviciu de tractare, automobil de schimb sau soluţionarea reclamaţiilor: sistemul BMW de asistenţă în caz de accident se ocupă de toate detaliile esenţiale în situaţii de urgenţă.

Sumarul serviciilor:

  • Linie telefonică în caz de accident, disponibilă 24 de ore, gratuit;
  • Notificarea poliţiei şi a serviciilor de urgenţă;
  • Organizarea serviciului de tractare şi predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) pe perioada lucrărilor de repraţie;
  • Notificarea celui mai apropiat partener de service BMW;
  • Partenerul tău de service BMW te sprijină în elaborarea raportului pentru compania de asigurări;
  • Asigurarea că automobilul tău este reparat la un atelier de service BMW autorizat;
  • Asistenţă privind facturarea şi soluţionarea reclamaţiilor cu compania de asigurări, cu profesionalismul caracteristic BMW;
  • Recomandări generale cu privire la comportamentul în caz de accident;
  • Sfaturi în privinţa alternativelor de continuare a drumului;
  • Eventualele costuri suplimentare precum serviciul de tractare, costurile de reparaţie şi automobilul de schimb, etc. nu sunt incluse în acest pachet.

Calitate premium, păstrarea valorii – cu ajutorul tehnologiilor avansate, lucrările de reparaţie ale automobilelor BMW devin din ce în ce mai sofisticate. Partenerul tău de service BMW este singurul în măsură să realizeze aceste lucrări cu precizie şi conform celor mai înalte standarde. Specialiştii BMW experimentaţi recondiţionează automobilul tău BMW din punct de vedere tehnic şi vizual şi se asigură că acesta respectă specificaţiile testelor de impact. După cum este de aşteptat, lucrările de reparaţie sunt efectuate cu ajutorul pieselor BMW originale. Iar dacă automobilul tău BMW necesită lucrări de vopsitorie, acest lucru este realizat de experţii noştri cu ajutorul culorilor exterioare ecologice BMW ColorSystem.

În special după un accident serios, timpul este cel mai preţios lucru atunci când serviciile de urgenţă trebuie să recupereze persoanele accidentate din automobil. De aceea este necesar să primească informaţii complete cât de rapid posibil despre automobilul în cauză. Unde se află bateriile? Unde sunt airbagurile? În ce puncte poate fi automobilul tăiat rapid şi sigur? De aceea am creat serviciul BMW de informare privind salvarea pasagerilor pentru unităţile de urgenţă, precum şi broşura BMW pentru serviciile de urgenţă şi un autocolant special pentru parbriz.

Broşurile BMW pentru serviciile de urgenţă furnizează unităţilor de urgenţă informaţii importante privind accesul rapid şi sigur la pasagerii din automobil. Poţi salva broşura BMW pentru serviciile de urgenţă în format PDF şi o poţi tipări, păstrând-o în spatele parasolarului de pe partea conducătorului auto. Broşurile sunt colorate pentru a le face mai uşor de înţeles. Astfel, noi recomandăm printarea acestora în format color.

Notă legală: conţinutul broşurilor pentru serviciile de urgenţă este creat doar pentru personalul specializat al serviciilor de urgenţă şi descarcerare, pentru recuperarea tehnică a pasagerilor din automobil.

Poţi cere partenerul tău de service BMW şi autocolantul de „Localizare broşură de urgenţă în automobil”. Pentru ca membrii salvatori să afle de existenţa broşurii în interiorul automobilului, autocolantul trebuie aplicat în partea de jos a parbrizului, pe partea conducătorului auto. Poţi solicita mai multe informaţii partenerului de service BMW.

LA UN CLIC DISTANŢĂ DE ASISTENŢA RUTIERĂ BMW PRIN APLICAŢIA MY BMW*.

În viaţa de zi cu zi, ne confruntăm cu un flux constant de date. Când apar situaţii excepţionale, este extrem de important să poţi înregistra toate detaliile importante dintr-o privire. Intuitiv şi convenabil. Aplicaţia My BMW te pune în legătură directă cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident – prin urmare, cu un specialist.

» Descarcă aplicația My BMW

APEL BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.

Mai rapid, mai uşor, mai eficient: apelul BMW inovator în caz de accident oferă sprijin imediat pentru accidentele minore la viteze mici. Senzorii instalaţi permit automobilului tău BMW să detecteze accidente la viteze scăzute, afişând automat un mesaj de avertizare pe monitorul iDrive şi oferind conducătorului auto o legătură directă cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident. Un singur click al Controller-ului iDrive va stabili o legătură directă între conducătorul auto şi un specialist al serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, care va oferi suport profesional în baza datelor relevante transmise despre automobil, prin satelit sau direct la faţa locului.

Avantajele tale.

• Detectarea automată a unui accident;
• Asistenţă la distanţă printr-un singur click;
• Transmisie automată a locaţiei curente;
• Sprijin imediat din partea BMW;
• Disponibilitatea unui serviciu de tractare, dacă este necesar;
• Contactarea directă a unui partener de service BMW autorizat.

Cerinţe:

  • Echipamentele opţionale BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive şi Apelul de urgenţă BMW, disponibile din luna iulie 2017. Oferta poate varia în funcţie de ţară şi modelul BMW ales/ deţinut.

Disponibilitate:

  • Din motive tehnice nu toate accidentele pot fi detectate automat. În astfel de cazuri izolate, apelul BMW în caz de accident poate fi activat manual.

* Aplicaţia My BMW și opţiunea Servicii ConnectedDrive sunt compatibile cu toate modelele de automobile BMW începând cu 2014 și folosite împreună cu un smartphone compatibil. Disponibilitatea şi funcţiile aplicaţiei My BMW pot varia în funcţie de ţară.

Prețul în lei este calculat la cursul UNICREDIT BANK Lei/EURO pentru vânzarea valutei de către bancă, din ziua achitării integrale: Schimb Valutar. "TVA inclus" înseamnă că prețul final include contravaloarea TVA-ului. Formatul "preț + TVA" înseamnă că valoarea TVA trebuie adaugată pentru a obține prețul final.
Informații detaliate despre emisiile specifice ale fiecărui model, vă vor fi oferite de consultantul Proleasing Motors. Valorile exacte ale emisiilor vor fi comunicate în cadrul procesului de vânzare, în funcție de configurația aleasă. Acestea sunt determinate conform standardelor de testare europene în condiții de laborator și sunt destinate să ofere o bază de comparație între vehicule, iar valorile pot varia în funcție de condițiile de conducere, stilul de condus, încărcătura vehiculului și alți factori.