AM NEVOIE DOAR DE CINEVA CARE SĂ FIE ACOLO RAPID. Ai nevoie doar de propriul standard BMW Mobile Care. * Imagini cu titlu de prezentare. Previous Next Te simţi în siguranţă când ştii exact la cine să apelezi în momentele grele. Cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident, o persoană dedicată îţi stă la dispoziţie telefonic, non-stop, 365 de zile pe an. Prin telefon, printr-un clic în meniul iDrive sau prin aplicaţia My BMW* – un specialist BMW îţi stă mereu la dispoziţie. Previous Next ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZUL UNEI DEFECŢIUNI. Previous Next Eşti mereu pe mâinile experţilor: bucură-te de plăcerea de a conduce şi de un grad ridicat de siguranţă şi confort în automobilul tău BMW. Serviciul BMW de asistenţă în caz de accident sau de defecţiune se asigură că nu eşti singur în situaţiile de urgenţă. Tot ce trebuie să faci este să contactezi serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni: acesta va trimite un echipaj BMW Servicemobile sau va organiza o acţiune de asistenţă mobilă cu ajutorul partenerilor BMW. În anumite situaţii, beneficiezi de asemenea de rezervare la hotel sau de transport cu taxi. Asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni. în România: 08008 269 00*; în străinătate: +4021 304 15 62**. Pentru orice întrebări legate de asistenţa BMW în cazul unei defecţiuni te rugăm să ne contactezi la numerele de telefon menţionate. * Gratuit pe linia telefonică fixă din România. ** Taxabil in acord cu tarifele in vigoare. » Broșură BMW Mobile Care Asistenţă la locul survenirii defecţiunii În cele mai multe cazuri BMW oferă consilierea şi sprijinul necesare la telefon. Cu toate acestea, în cazul în care este nevoie de ajutor la locul survenirii defecţiunii, putem trimite imediat un echipaj BMW Servicemobile sau vom organiza o acţiune de asistenţă mobilă cu ajutorul partenerilor noştri autorizaţi. Costurile aferente sunt în totalitate suportate de BMW (până la maximum 100 de euro). Notă: serviciul de asistenţă la locul survenirii defecţiunii se limitează exclusiv la recondiţionarea tehnică a automobilului tău. Asistenţă în cazul avarierii anvelopelor şi în caz de pană În cazul unei pene, BMW îţi oferă asistenţă pe care te poţi baza. Dacă automobilul tău este echipat cu anvelope runflat, iar cele de schimb nu sunt disponibile în decurs de patru ore, costurile pentru servicii suplimentare sunt de asemenea rambursate, cu excepţia costului anvelopelor. În cazul unor defecţiuni mai puţin grave precum pierderea cheii automobilului sau încuierea acesteia în interiorul automobilului sau în caz de alimentare cu combustibil neconform, te von sprijini în găsirea unor soluţii viabile pentru problema ta. Te rugăm să iei în considerare faptul că BMW nu îşi asumă răspunderea pentru costuri aferente serviciilor de asistenţă la locul survenirii defecţiunii, ale serviciilor de asistenţă mobilă descrise mai sus ori în afara situaţiilor menţionate mai sus. Serviciu de tractare până la cel mai apropiat partener de service BMW În cazul în care defecţiunile nu pot fi soluţionate la locul survenirii lor, BMW suportă costurile pentru tractarea automobilului tău BMW până la cel mai apropiat partener de service BMW. Continuarea călătoriei cu taxi În cazul în care automobilul tău a suferit o defecţiune şi ai nevoie de transport cu taxi, BMW suportă costul uneia sau mai multor călătorii care să însumeze maximum 80 de euro. Cazare la hotel În cazul în care este necesar să petreci noaptea la hotel ca urmare a unei defecţiuni a automobilului tău BMW, noi vom suporta costurile de cazare la hotel pentru toţi pasagerii, până la realizarea reparaţiilor sau pentru o perioadă maximă de patru nopţi (hotel cu grad de confort de maximum 4 stele). Condiţie necesară: defecţiunea a survenit la o distanţă mai mare de 50 de kilometri de domiciliul tău. Continuarea călătoriei cu un automobil de schimb BMW suportă costurile unui automobil de schimb până la finalizarea lucrărilor de reparaţie, pentru 3 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă intervine) în ţară şi, pentru 5 zile lucrătoare (plus weekend-ul, dacă intervine) în străinătate. Te rugăm să iei în considerare faptul că disponibilitatea unui automobil de schimb poate varia. Termenii şi condiţiile generale ale serviciilor comerciale de închiriere automobile pot include restricţii geografice. Alte servicii pentru mobilitate maximă În plus faţă de serviciile menţionate mai sus şi pentru a te bucura de mobilitate maximă, BMW suportă costurile următoarelor servicii în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită. În funcţie de circumstanţe, vom suporta costurile aferente pentru întoarcerea la domiciliu, cu trenul sau cu avionul, în limita sumei menţionate mai sus. În cazul în care vei suporta costul pentru servicii de tractare, BMW îl va deconta în limita menţionată mai sus. Dacă este necesar, vom organiza returnarea automobilului tău la domiciliu. O condiţie necesară pentru acest serviciu este ca timpul necesar reparaţiilor, începând cu momentul în care automobilulul tău a ajuns la service şi până la finalizarea lucrărilor de reparaţie să dureze mai mult de trei zile lucrătoare. În acest caz, distanţa dintre locul survenirii defecţiunii şi domiciliul tău trebuie să depăşească 100 km. Returnarea automobilului din altă ţară poate dura aproximativ 10 zile (transport organizat).* * Notă privind acest serviciu: costurile pentru o serie de servicii distincte de mobilitate sunt rambursabile în limita a maximum 650 de euro pentru fiecare defecţiune survenită. Rambursarea costurilor Ca principiu de bază, sunt rambursabile doar costurile a căror natură şi acoperire au fost agreate de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni. În general, ne ocupăm în mod direct de costurile serviciilor de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni. În cazuri excepţionale în care plata este suportată de tine personal, aceste costuri vor fi rambursate imediat. Pentru a realiza acest lucru, avem nevoie de facturile în original pentru serviciile prestate (de exemplu, facturi emise de companiile de tractare), împreună cu o copie a facturii pentru serviciile de reparaţii, precum şi un raport completat privind defecţiunea survenită. Acoperire Serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este valabil în cazul survenirii unei defecţiuni în următoarele ţări europene: Albania, Andora, Austria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Marea Britanie, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Monaco, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Serbia şi Muntenegru, Suedia, Elveţia, Slovacia, Slovenia, Spania (inclusiv Insulele Canare) şi Turcia. Dacă ai întrebări referitoare la serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0800 826 900 Servicii complete de mobilitate pentru o perioadă de doi ani Această ofertă include servicii complete de mobilitate, în conformitate cu termenii şi condiţiile actuale ale serviciului de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni, pentru o perioadă de doi ani pentru toate automobilele BMW noi înmatriculate pentru prima dată începând cu 1 ianuarie 2011. Reînnoirea garanţiei de mobilitate Ulterior expirării perioadei de garanţie de 24 de luni, poţi reînnoi garanţia de mobilitate pentru automobilul tău BMW. Dacă ai făcut o programare pentru schimbul de ulei la un partener de service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este reînnoită automat pentru o perioadă de 24 de luni, până la atingerea pragului maxim de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Data pentru următorul schimb de ulei este determinată de computerul de bord, în funcţie de stilul individual de condus. Introducerea datei în cartea de service a automobilului tău sau factura aferentă service-ului permit verificarea acestor informaţii. Chiar dacă nu ai apelat la un service BMW autorizat pentru schimbul de ulei, nimic nu te împiedică să reînnoieşti garanţia de mobilitate. Dacă programezi un schimb de ulei la un service BMW autorizat, garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni este reînnoită automat pentru o perioadă suplimentară de 24 de luni, fără a se depăşi perioada maximă de zece ani de la data primei înmatriculări a automobilului. Te rugăm să iei în considerare faptul că garanţia de mobilitate pentru serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni expiră la sfârşitului celui de-al zecelea an de la data primei înmatriculări a automobilului tău. Anularea garanţiei de mobilitate Avantajele conferite de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni în ceea ce priveşte garanţia de mobilitate nu se vor pierde în cazul în care alte lucrări de service sau de reparaţie – inclusiv servicii suplimentare de verificare sau completare ulei – sunt realizate la un service care nu este autorizat BMW. Cu toate acestea, serviciile incluse în garanţia de mobilitate oferită de serviciul de asistenţă BMW în cazul unei defecţiuni vor fi anulate dacă pierderea mobilităţii automobilului a rezultat din nerespectarea intervalelor de verificare şi de service recomandate de producător sau dacă verificările, lucrările de service sau alt gen de reparaţii efectuate de ateliere neautorizate nu sunt conforme cu recomandările producătorului. Previous Next Previous Next ASISTENŢĂ BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT. Suportul primit din partea serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, executat rapid şi profesionist, îţi oferă multă linişte atunci când contează – şi se asigură că tu şi automobilul tău BMW veţi fi trataţi excelent, chiar şi în circumstanţe excepţionale. Atunci când apelezi serviciul de asistenţă BMW în caz de accident, vei primi instrucţiuni clare despre cum să te comporţi la locul accidentului. Apelăm poliţia locală în numele tău, contactăm cel mai apropiat partener de service BMW şi, dacă este necesar, organizăm serviciul de tractare al automobilului. Alte servicii includ şi asistenţă privind elaborarea raportului către compania de asigurări, predarea unui automobil de schimb pe perioada reparaţiilor şi oferirea unor alternative privind continuarea drumului. Pentru a te putea asista în cel mai eficient mod posibil, te rugăm să ne oferi numele tău, modelul automobilului tău BMW conform documentului de înmatriculare şi locaţia din care ne apelezi. În caz de accident, linia telefonică BMW pentru România se apelează direct de catre automobi prin BMW Connected. Tot ce trebuie să faci este să apelezi linia telefonică BMW în caz de accident dacă ai nevoie de asistenţă la faţa locului. Sumarul avantajelor tale: Cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident te poţi baza pe ajutor rapid şi profesionist imediat. Service nonstop timp de 365 de zile pe an; Înregistrarea datelor accidentului; Organizarea serviciului de tractare; Notificarea celui mai apropiat partener de service BMW; Predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) şi sfaturi privind continuarea drumului; Reparaţii profesionale în caz de accident la standardele producătorului. Linia telefonică BMW în caz de accident Este suficient un singur apel pentru a primi răspunsuri la toate întrebările tale. Serviciu de tractare, automobil de schimb sau soluţionarea reclamaţiilor: sistemul BMW de asistenţă în caz de accident se ocupă de toate detaliile esenţiale în situaţii de urgenţă. Sumarul serviciilor: Linie telefonică în caz de accident, disponibilă 24 de ore, gratuit; Notificarea poliţiei şi a serviciilor de urgenţă; Organizarea serviciului de tractare şi predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) pe perioada lucrărilor de repraţie; Notificarea celui mai apropiat partener de service BMW; Partenerul tău de service BMW te sprijină în elaborarea raportului pentru compania de asigurări; Asigurarea că automobilul tău este reparat la un atelier de service BMW autorizat; Asistenţă privind facturarea şi soluţionarea reclamaţiilor cu compania de asigurări, cu profesionalismul caracteristic BMW; Recomandări generale cu privire la comportamentul în caz de accident; Sfaturi în privinţa alternativelor de continuare a drumului; Eventualele costuri suplimentare precum serviciul de tractare, costurile de reparaţie şi automobilul de schimb, etc. nu sunt incluse în acest pachet. Reparaţii profesionale în caz de accident Calitate premium, păstrarea valorii – cu ajutorul tehnologiilor avansate, lucrările de reparaţie ale automobilelor BMW devin din ce în ce mai sofisticate. Partenerul tău de service BMW este singurul în măsură să realizeze aceste lucrări cu precizie şi conform celor mai înalte standarde. Specialiştii BMW experimentaţi recondiţionează automobilul tău BMW din punct de vedere tehnic şi vizual şi se asigură că acesta respectă specificaţiile testelor de impact. După cum este de aşteptat, lucrările de reparaţie sunt efectuate cu ajutorul pieselor BMW originale. Iar dacă automobilul tău BMW necesită lucrări de vopsitorie, acest lucru este realizat de experţii noştri cu ajutorul culorilor exterioare ecologice BMW ColorSystem. Informaţii privind salvarea pasagerilor În special după un accident serios, timpul este cel mai preţios lucru atunci când serviciile de urgenţă trebuie să recupereze persoanele accidentate din automobil. De aceea este necesar să primească informaţii complete cât de rapid posibil despre automobilul în cauză. Unde se află bateriile? Unde sunt airbagurile? În ce puncte poate fi automobilul tăiat rapid şi sigur? De aceea am creat serviciul BMW de informare privind salvarea pasagerilor pentru unităţile de urgenţă, precum şi broşura BMW pentru serviciile de urgenţă şi un autocolant special pentru parbriz. Broşuri BMW pentru serviciile de urgenţă Broşurile BMW pentru serviciile de urgenţă furnizează unităţilor de urgenţă informaţii importante privind accesul rapid şi sigur la pasagerii din automobil. Poţi salva broşura BMW pentru serviciile de urgenţă în format PDF şi o poţi tipări, păstrând-o în spatele parasolarului de pe partea conducătorului auto. Broşurile sunt colorate pentru a le face mai uşor de înţeles. Astfel, noi recomandăm printarea acestora în format color. Notă legală: conţinutul broşurilor pentru serviciile de urgenţă este creat doar pentru personalul specializat al serviciilor de urgenţă şi descarcerare, pentru recuperarea tehnică a pasagerilor din automobil. Autocolant special pentru parbriz Poţi cere partenerul tău de service BMW şi autocolantul de „Localizare broşură de urgenţă în automobil”. Pentru ca membrii salvatori să afle de existenţa broşurii în interiorul automobilului, autocolantul trebuie aplicat în partea de jos a parbrizului, pe partea conducătorului auto. Poţi solicita mai multe informaţii partenerului de service BMW. Previous Next LA UN CLIC DISTANŢĂ DE ASISTENŢA RUTIERĂ BMW PRIN APLICAŢIA MY BMW*. În viaţa de zi cu zi, ne confruntăm cu un flux constant de date. Când apar situaţii excepţionale, este extrem de important să poţi înregistra toate detaliile importante dintr-o privire. Intuitiv şi convenabil. Aplicaţia My BMW te pune în legătură directă cu serviciul de Asistenţă BMW în caz de defecţiune şi accident – prin urmare, cu un specialist. » Descarcă aplicația My BMW Previous Next Previous Next APEL BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT. Mai rapid, mai uşor, mai eficient: apelul BMW inovator în caz de accident oferă sprijin imediat pentru accidentele minore la viteze mici. Senzorii instalaţi permit automobilului tău BMW să detecteze accidente la viteze scăzute, afişând automat un mesaj de avertizare pe monitorul iDrive şi oferind conducătorului auto o legătură directă cu serviciul de asistenţă BMW în caz de accident. Un singur click al Controller-ului iDrive va stabili o legătură directă între conducătorul auto şi un specialist al serviciului de asistenţă BMW în caz de accident, care va oferi suport profesional în baza datelor relevante transmise despre automobil, prin satelit sau direct la faţa locului. Avantajele tale. • Detectarea automată a unui accident; • Asistenţă la distanţă printr-un singur click; • Transmisie automată a locaţiei curente; • Sprijin imediat din partea BMW; • Disponibilitatea unui serviciu de tractare, dacă este necesar; • Contactarea directă a unui partener de service BMW autorizat. Cerinţe şi disponibilitate Cerinţe: Echipamentele opţionale BMW Teleservices, BMW ConnectedDrive şi Apelul de urgenţă BMW, disponibile din luna iulie 2017. Oferta poate varia în funcţie de ţară şi modelul BMW ales/ deţinut. Disponibilitate: Din motive tehnice nu toate accidentele pot fi detectate automat. În astfel de cazuri izolate, apelul BMW în caz de accident poate fi activat manual. * Aplicaţia My BMW și opţiunea Servicii ConnectedDrive sunt compatibile cu toate modelele de automobile BMW începând cu 2014 și folosite împreună cu un smartphone compatibil. Disponibilitatea şi funcţiile aplicaţiei My BMW pot varia în funcţie de ţară. × Lasă datele tale pentru contact rapid. INFORMAȚII DE CONTACT Nume și prenume * Oraş * Telefon * Email * INFORMAȚII AUTO DEȚINUT [ Completează Informații Auto Deținut ] Marcă şi model An de fabricaţie Serie de șasiu INFORMAȚII SUPLIMENTARE Mesaj Sunt de acord să primesc Comunicări [ Afișează Canale de Comunicare ] Prin Email/Newsletter Prin Telefon/SMS Prin Poștă/Curier Prin Alte Aplicații și Servicii de Mesagerie Online Sunt de acord să primesc comunicări de marketing de la Proleasing Motors prin e-mail, mail, telefon/servicii de messenger și în mașină (dacă se aplică). i Sunt de acord ca Proleasing Motors să prelucreze și să folosească datele mele personale oferite (e.g. date de contact și detalii personale precum ziua de naștere și tipul carnetului de conducere, hobby-uri sau interese) pentru asistarea clienților și pentru comunicarea selectată a informațiilor despre produse și servicii BMW Group, precum și pentru cercetarea pieței. Proleasing Motors poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale care pot folosi datele mele și mă pot contacta pentru scopurile menționate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menționate. x Sunt de acord ca Proleasing Motors să transmită datele mele către către BMW Romania S.R.L. și BMW Romania S.R.L. să prelucreze și să folosească datele mele și să mă contacteze pentru scopurile mai sus menționate. BMW Romania S.R.L. poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale precum și anumitor parteneri contractuali care pot folosi datele mele și să mă contacteze în scopurile menționate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menționate. i Sunt de acord că datele personale sunt folosite pentru a crea un profil individual al consumatorului prin intermediul unei proceduri statistice. Prin intermediul acestui profil, voi primi comunicări de marketing cu un conținut relevante pentru mine precum (e.g. oferte personalizate din partea Proleasing Motors, BMW Romania S.R.L. și anumite filiale precum și anumiți parteneri contractuali. De asemenea, sunt de acord ca profilul consumatorului să fie transmis de BMW Romania S.R.L. către anumite filiale și parteneri contractuali pentru scopurile menționate mai sus și că aceste companii pot să mă contacteze cu informații relevante pentru mine. Atunci când sunt disponibile, următoarele date furnizate de mine sau generate în urma utilizării de către mine a produselor sau serviciilor oferite de BMW Romania S.R.L., anumite filiale și partenerii lor contractuali, pot fi incluse în dezvoltarea profilului: detalii de contact (cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail); informații suplimentare / preferințe (cum ar fi, de exemplu, dealer preferat, hobby-uri); datele de identificare (cum ar fi, de exemplu, numărul de client, numărul contractului); istoricul clientului (cum ar fi, de exemplu, primirea ofertelor, datele de cumpărare a vehiculelor, informațiile despre distribuitori); datele vehiculului (cum ar fi, de exemplu, datele de utilizare a aplicației BMW Connected: kilometraj, autonomie); aplicații / site-uri / social media (cum ar fi, de exemplu, date de utilizare din conturile online myBMW sau myMINI). O listă exhaustivă cu datele din categoriile respective poate fi găsită aici. x Mai mult, mi-ar plăcea să primesc oferte personalizate pentru produsele și serviciile BMW Group care au fost identificate de către BMW Romania S.R.L. pe baza preferințelor mele precum și a comportamentului în utilizarea produselor și serviciilor. Solicitare de schimbare privind formularul de consimțământ și dreptul de revocare. Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW Romania S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Proleasing Motors și/sau BMW Romania S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW Romania S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW. Contact Proleasing Motors: +40 244 407 352, clienti@bmw-proleasing.ro, Politica de confidențialitate Contact serviciu de clienți BMW: +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidențialitate 2024 BMW Aftersales - Popup Contact Rapid BMWAlt model